esmaspäev, 6. jaanuar 2014

"On fakt, et läbi kootakse..." ja "ma teadsin enne ka, et mingi..."

Nojah. Nüüd tuleb sihuke postitus, mida ma olen alati püüdnud vältida. Aga televaatajate tungivale soovile vastu tulles... Voilaa!!!
Kudusin sokke. Tavalisi, tüüpilisest sokilõngast, jõulukingipakkidesse. Loodan, et täna, just praegu, on kõik nad uute omanike varbaid soojendamas.
Neid kudusin ma Inglismaal, praktiliselt igal vabamal hetkel. Sealhulgas ka meie kuttidega koos pubis istudes :D Arvasin, et võtan kasvatuslikul eesmärgil soki välja, kui poisid oma nokkimisega väga hoogu läksid aga tulemus oli risti vastupidine. Noori mehi ei häirinud mitte üks põrm, et ma lauas istudes kudusin. Vastupidi, üks asjaosalistest teatas, et tal on vaja kootud kombekat :D No midagi umbes sellist, mida FBs näitatud on... Hullud lapsed :D
Aga sokkidest kõneldes- need suured meestekad väärivad tähelepanu lõnga osas.  Austermann Step 6, Irish RAinbow Colours. MMMMMM kui hea lõng.
Lillad on sellest Saksamaa lõngalaadungist, aga sellest lõngast olen ma tüdinenud- üldse vormi ei hoia need sokid :S Sinised on päris titekad, aga neid oli mõnus teha :)

Olen oma blogi statistikal ikka silma peal pidanud, et milliste märksõnadega inimesed siis minu blogisse satuvad.
Üsna ootuspärased tulemused, kui aus olla- Martaberta- st otsitaksegi (tõenäoliselt) mind. Kindakirjad, sokikirjad, pitskirjad, vitsad- kah suht loogiline, enamuse ajast olen ma ju ikka kindakuduja ;) Ja siis kaks täielikku tippu.
"On fakt, et läbi kootakse"- otsingusõnana suht ootamatu, eksole? Aga kõikidele selle otsisõnaga minu juurde sattujatele ütlen, et On fakt, et läbi kootakse kõik ülesloodud silmad näiteks ;)
ja minu teine lemmik- "ma teadsin enne ka, et mingi..." Enne ma teadsin jah mõnda asja, aga seda, et blogimine võib nii kuramuse lahe olla, vot seda ma ei teadnud mitte :D
Ma olen lõpmata rõõmus, et mu blogisse satub nii palju lahedat ja ootamatut rahvast ja et mu blogi oluliseks peetakse. Näe, isegi blogi nime sundisid televaatajad vähem pretensioonika vastu vahetama ;) Ja et Lüganuse valla lehe toimetaja palus mul kirjutada valla uude lehte blogi mõjul väikese nupukese kinnastest ja et sellest nupukesest tekkis mõte korraldada vallas sügisel kindanäitus...
Eh, elu on ikka pagana ilus!

PS. Ikka ei tulnud puhas kahelauseline sokipostitus välja, ikka muu loba ka :D

5 kommentaari:

  1. Sa oled ikka maru vahva! Paistab, et uus aasta tuleb sul põnev ja teguderohke, nii tore!
    Ja sokid on ausad... mulle meeldivad ja meeldib ka see, et ei tule sul kunagi välja ainult kahelauseline postitus.
    Aga märksõnasid jälgin mina ka, maru põnev :)

    VastaKustuta
  2. Selle kohta on ju puhta teaduslik termin välja mõeldud- Logorrhöe gradus gravis elik raskekujuline mölapidamatus :D

    VastaKustuta
  3. :)) Kommentaare lugedes.... pole sul siin raskekujulist midagi, hoopis mõnus on. :)))
    Vahvad sokid. Väga hea, et sa neid ikka näitad ja veel parem, et lõngast muljetad. Ohh, mulle meeldiks ka igal pool kududa, aga ma olen jube jänes. Mõte on hea aga kui teostama peaks, poeb imelik sabin põue... kuidas selle kohta nüüd arsti keeles öeldakse, ehk ikka pole diagnoos. ;)))) Toredat käsitööaastat sulle!

    VastaKustuta
  4. Mõnus lugemine ja ilusad sokid. Väga ilus lainetus kah! :)

    VastaKustuta
  5. Selle igal pool kudumisega on nii, et kõige keerulusem osa on kudukott kotist välja võtta :D Edasi istud ja kood ja vastad kaaskodanike imetlevatele naeratustele ;)
    Ausõna- mitte keegi ei vaata sellise pilguga, et näe, vanaeidel ei ole kuskil mujal oma sokinässakat kududa, absoluutselt MITTE ÜKS INIMENE ;)

    VastaKustuta