neljapäev, 15. november 2012

Veel sokke

Sokikudumisega on sedapuhku vist (?) ühel pool.
Hoolimata jäledast peavalust ja tasakaaluhäiretest (magnettorm vist) sain ma valmis paari sokke, mis idee järgi peaksid minema mu emale. Ema tahtis sokke (no mis ta nii väga tahtis, ta räägib kogu aeg, et ega tal midagi vaja ei ole), mis oleks pehmed ja kergesti jalga tõmmatavad ja üldse mõnusad. Sellest johtuvalt siis on sokkide kurguosa pisut avaram ja lõngki on valitud ekstramõnus Steinbach Wolle Supersport Effekt (80% villa, 20% polüamiidi) Sokkide sääreosas kasutasin lõngajääke, et muidu üldiselt napi metraaziga (ca 100m) lõngale natuke varu tekitada ja ühe tokiga ikka üks sokk valmis saada.
Need rohelisekirjud, mis näevad välja nagu noored põlvikud, kudusin ma tellimusena. Lõng Alize Motif, millest ma ainult mõned aastad tagasi kudusin pea kõik meie pere sokid. Nüüdseks on see lõng minu jaoks oma uudsuse kaotanud. Ega tal viga ei ole- sokid on head ja tugevad (va need eksemplarid, mis tööl kapis hiired nahka panid- jättes puutumata laost saadud nn "poesokid") Loodetavasti viib Jõuluvana kellegi kingikotti sokid, mis omanikku kaua ausalt teenivad.

5 kommentaari:

  1. Ei ole võimalik! Juba kaks paari jälle valmis... oh, ma tunnen end ekstra laisana su kõrval :)
    Aga muide, mulle meeldis väljend "noored põlvikud"... ajas naerma.

    VastaKustuta
  2. Sokikudumises ma sinuga, kallis Ülle, võistelda ei suuda nagunii. Ja no tõele au andes olid need rohelised mul ju juba eelmise postitamise ajal valmis, lihtsalt pilti polnud. Seega- mitte midagi üleloomulikku ;)

    VastaKustuta
  3. Pole su sokkidel häda keskit.
    Jummala nunnud teised.

    VastaKustuta
  4. Sul on tõesti sokke igale soovile. Ja seetõttu olen kindel, kandjad hakkavad neid väga armastama. Võtsin Sinu eeskujul ka vardad kätte ja vuristasin valmis tagasihoidlikult ühe sokipaari. Viin selle kogumispunkti, et keegi meiekandi sõdurpoistest saaks varbad sooja pista. tumevalge

    VastaKustuta
  5. Veel sokke! Tubli. Noored põlvikud.. hi-hi. :)

    VastaKustuta