pühapäev, 10. juuli 2011

Puhkus läbi...

Kallid külalised, te olete mulle oma tähelepanuga väga palju rõõmu teinud. SUUUUUUUR suur aitäh teile kõikidele.
Kõigepealt on mul teile kurb teade, Martaberta Kompulsiivkuduja tõmbab homme selga oma lapivormi ja läheb taas barrikaadidele(teenistusse siis) Puhkus on saanud läbi ja see teeb MK-le koledasti kurbtust. Mõelge ise- millal veel saab MK kududa, kududa, kududa, nonstop, päevade kaupa, lõõskava päikese käes? Õige- alles järgmisel suvel.
Aga praegu tahan ma teile näidata oma puhkuseplaani kahte viimast kindapaari.
Mustrid, nagu ikka NN mustrilehtedelt, lõng Liisu käsitöölõng ja Jõgeva (oeh, ma tahasss nutta) 8/2




Ja selliseks muutuvad Pony 1,5 vardad peale ühe kindapaari kudumist! Kusjuures ma ju väänasin neid pidavalt sirgemaks ka veel! Uskumatu, millist saasta meie poodides täiesti süüdimatult müüakse. Varraste hind ca 3 EUR, tegelikult peaks neid olema komplekt per kinnas... Addid lähevad kõveraks, Ponyd lähevad veel kõveramaks- ja jumal näeb, ma ei vääna neid õnnetuid vardaid looma jõuga!



No keeldub see vardapilt teisega samale joonele asumast! Mis mul ikka teha- olgu siis selline kõver postitus!

Ühed kindad on veel peaaegu valmis, aga kuna neil ei ole veel kaubanduslikku välimust, siis neid näitan ma kunagi hiljem.
Lisaks kinnastele sain ma valmis ka ühe kaaresalli. See oli tellimustöö (mis näitab veenvalt, et on teisigi, kes juba talveks valmistuvad). Kaaresall, nagu kaaresall ikka. Lõng türklaste Alize  Angora Gold (10% mohääri, 10% villa ja 80% akrüüli). Servapitsiks kasutasin Haapsalu salli raamatust ja PK-st tuntud pajulehe kirja. Huvitav, seekord allus see muster väga kenasti loogikale...
     Väikese iiri roosi heegeldasin ka, et proua uus omanik saaks seda siis mantlikrael või sallikaeluses kanda. Tundub, et kõik asjaosalised jäid rahule, mis ongi ju kõige olulisem, kas pole?                                        

8 kommentaari:

  1. No nüüd saab minusugune anonüümik ka sõna sekka öelda! Vardad on selge tõestus, et Sa ei ole teps mitte päikese käes logelenud, vaid tegelenud süstemaatiliselt lõnga ja varraste omavahelise koosmõju uurimisega. Mõju on silmnähtav. Lõng muutus kauniteks kudumiteks ja vardad..... njahh.... osutusid nõrgimaks lüliks. Rõõmsat töörabamist soovides tumevalge

    VastaKustuta
  2. Jummel küll, need sinised on ikka (nii värvi kui ka mustri tõttu) tõelised "maiuspalad"!
    Aga varraste osas... no Sul tuleb vististi hakata Jõuluvanale kirju kirjutama !

    VastaKustuta
  3. Ilusad kindad ja sall meeldib mulle väga. Kahju, et puhkus läbi...head töörabamist ka minu poolt!

    VastaKustuta
  4. Armsad sõbrad, ma tänan heade sõnade eest! Seda on nii armas lugeda!

    [punastab juuksejuurteni]Tegelikult ma logelesin KOOS varraste ja poolikute kinnastega päikese käes. Teate kui mõnus on rannas kinnast kududa...

    VastaKustuta
  5. Kudumid on väga mõnusad.
    Varraste suhtes tunnen kaasa.
    Mis teha, kui ikka saasta toodetakse ja see veel suure raha eest maha ka müüakse :S
    Kuid siit sulle järeldus, neid firmasid ei saa usaldada ja proovi järgmisi.
    Loodan, et leiad miskit, mis sobib ja vastu ka peab.

    VastaKustuta
  6. Ohh kui ilusad kudutööd. Eriti roosa- hallid kindad. Ja sall on pajulehekirjaga väga huvitav ja ilus. :)
    Varraste sug´htes tunnen kaasa. Mina suutsin Addid sokikudumisega kõveraks saada. Huvitav, mitu sokki saab kududa KnitPro kasevarrastega? See saab sügisel selgeks. ;)

    VastaKustuta
  7. Kas needsamused vardad polegi siis ühekordseks kasutamiseks?!:P Mõtle, kui uhke oleks kunagi lugeda vardaid kimpudesse, et kes see kindapaare ikke mäletab, loed siis aga yyratu hunniku vardaid ja saadki teada mitu paari Sa valmis oled kudenud ja siis pystitad monumendi varases eas, aga väärikalt pensionile jäänud varrastele. Uhke idee, mis? :)

    Roosad kindad tunduvad värvitooni arvesse võttes hääästi soojad, aga need sinivalged suudavad isegi ses troopikakuumuses talve ja lumevalguse ligi tuua. Ja nii ilusad on nad ka. Et kes see rannas ikka magab lina yle kere (nagu mina seda kord viisaastakus harrastan) ikka hääled yhekordsetele traadijuppidele sisse ja vankumatult ilusale asjale. Edukas puhkus oli. Nyyd veel edukamat töölkäimist! :D

    Ootan juba järgmist postitust :)

    VastaKustuta
  8. Kindad on väga kaunid! Muideks mina koon ka nr. 1 varrastega ja sellist asja, et vardad kõveraks lähevad, pole kohanud. Ehk on liiga tugevasti kootud ja tuleks hoopis peenemad vardad osta. Koon ka Poni nr. 1,5 varrastega ja väga tugevad paistavad olevat.

    VastaKustuta