pühapäev, 17. juuli 2011

NN=EN mustrilehed

Tegin oma vanades NN mustrilehtedes inventuuri ja avastasin, et mõningad numbrid  mul topelt. Tahaksin ülejäägid mõnele toredale käsitööhuvilisele ära anda. Et traditsioon ei kaoks ja et  keegi veel võiks neist inspiratsiooni ja mustriabi leida.
Numbrid on järgmised:
1957- mai
1963- sept, nov
1965 - juuni
1966- okt
1973-märts, aug,sept, okt
1974- apr, juuli
1975- sept
1976- jaan, apr, aug
1977-veebr x2 aug, sept, nov
1980- veebr, märts,juuli, okt, nov
1981- aug
1982- jaan
1983- aug, okt
1984- jaan, aug
1985- juni

Palju kudumise- ja heegeldamismustreid, tikkimist, kootud linikute mustrid (1957),kindaid, mütse, muhu pätid jne. Kindlasti leiab igaüks midagi huvitavat ja vajalikku!
Mustrilehed on normaalses seisukorras (mõni nagu uus ja mõni ka natuke rebenenud) ja kõik on kasutatavad
Nii et, kui on keegi, kes oleks nendest maiuspaladest huvitatud (või kui Sa tead kedagi, keda nad võiksid huvitada), siis võta minuga julgesti ühendust!

4 kommentaari:

  1. Tere!
    sooviksin väga neid mustrilehti. Minu meiliaadress on tiina@ehi.ee

    VastaKustuta
  2. No näed siis, jõudsingi lõpuks su blogi uurima. Nii palju illosaid kindaid ja muud värki et ma kohe tükk aega vaatasin. NN lõikelehed oleks ka tore olnd, aga mul on õnneks endal ka mingid varud. Ja kõik ei mahu niikuinii koju ära.
    Aga see on üks ütlemata armas värk, et sa lõpuks oma blogi tegid. Foorumist ununes nii tihti vaatamata ja siis jäi nii mõnigi kaunis asi 2 silma vahele.
    Urliga pead veidi ootama, õpin kuidas saata, siis saadan.
    Aga veelkor, tubli et blogi tegid ja veel tublim, et nii võrratult kauneid käpikuid kood. Ja mõtle, sinu käpikute kohta ei saa laulda, et "ära koo mu käpikusse päikest". Sul on sinna päike sisse kootud ja see soojendab külmal talvepäeval hellalt ja mõnusalt...
    terv. Amanda

    VastaKustuta
  3. Tere Amanda! No oleks ma teadnud, et sa lehtedest huvitatud oled... Nüüd mul on kohe kahju :S
    Aga selle üle on mul küll hää meel, et mu jälle üles leidsid:)
    URL kannatab, pole hullu!

    VastaKustuta