pühapäev, 25. mai 2014

Kahe-sõna-postitus

Olen pigem sooja- kui külma-inimene. Aga see, kui õhk üldse ei liigu ja hingata ei ole midagi- see on isegi minu jaoks pisut liiga hardcore. Seega tuleb täna tüüpiline "kudusin sokid- postitus"
1. Heegeldasin kaltsuribast vaiba. Ilma mingi vajaduse või mõistliku põhjuseta. Lihtsalt, et vaibakaltsu kott tühjaks saada, sest ära panna ma neid kerasid ei viitsinud. Laisk, noh. Vaiba diameeter ca 1,5 m

2. Heegeldasin käterätile pitsi. Lihtsalt niisama, ilma mingi vajaduse või põhjuseta. Lihtsalt selleks, et oleks midagi kudumise vahepeale näppu võtta ja näiteks autoga sõites teha.

3. Kudusin ka, aga sellest näitan hetkel vaid piilukat ;) Ega selle pildi tegemiseks suurt muud põhjust polnudki, kui ilusale lillele kenasti pealepaistev päike. Lõngakeradest on tänaseks päevaks ka asi vormunud, aga see on tulevikumuusika :P
4. Pitskampsik ootab nööpe ja venitust...
Mina ei saa aru, no ei tule kahesõnalist postitust, no ei tule noh...!


4 kommentaari:

  1. Ja väga tore, et ei tule. Sinu juurde tulen just pikka juttu lugema. Tassi teega võtan ka kõrvale.:)
    Vahvad tegemised. Aga kõige enam meeldis mulle " ei viitsinud kerasid ära panna, selle pärast heegeldasin vaiba" :))))
    Mulle sobib ka kui on soe. Aga võiks olla ikka parajalt soe, nii et ikka kududa, heegeldada ja õmmelda kannataks, mitte ei oleks tunne et olen külma kartes kindad kätte unustanud. ;)

    VastaKustuta
  2. Ei viitsinud kerasid ära panna :)))
    Aga kui kuumus liiga teeb, lenda Inglismaale, siin jahe ja vihmane.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Meil lubab teisipäevaks 12... Siis saab jälle jope selga otsida ;)

      Kustuta
  3. Olgu jutuke pikem või lühem, köitev on see ikka! Ja need ilma otsese vajaduse või põhjuseta ilu tekitamised on taas viinud asjalike ja kaunite tulemusteni!

    VastaKustuta