laupäev, 9. veebruar 2013

Lihtne müts

Täiesti lihtne müts, mis minu ettekujutustes ja planeerimisfaasis nägi välja pisut teistsugune. Midagi umbes sellist , no ligilähedaselt... Aga nagu me kõik teame, siis inimene mõtleb, jumal juhib. Müts sai teatavate pingutustega lõpetatud, kulus ainult kaks kuud kopikatega. See müts oleks ilmselt tänagi veel pooleli, kui kudusõber Kersti poleks mind meie kuduõhtul piitsutanud parimate galeeriorjapidajate kombel ;) Aga nii sai  see müts valmis. Jäi ainult pisiasi, ehk siis linik mütsile kinnitada. Mis see siis ära ei ole, teha paar "kunstilist pistet". Tegin eile neid kunstpisteid, nii et pea märg... aga tulemus oli kokkuvõttes niru. St linik ei andnud mütsile mitte karvavõrdki juurde. Pigem oleks ta küsimusi tekitama hakanud. Nii et see müts läheb kasutusse linikuta. Ja Kersti saab ka minuga koos õue tulla, kui mul see üllitis peas on. Muidu ta oli pisut skeptiline :D
Pisut dokumentalistikat ka.
 Lähivaade mähitud nuppudest, hiirehambaservast (küll sakslased on selle sakiserva kohta armsa nimetuse välja mõelnud ), potsakast vitsast ja silmuselisest kahevärvilisest ülesloomisest. Müts on tagasikeeratud serva tõttu kõrvade kohalt kahekordne ja seega sobib tõeliselt tuuliste ja külmade ilmade puhul kanda.
Kudumise ajal tekitas minus endas kõige enam küsimusi see halliga ülesloomine. Idee oli ju monokroomne müts erinevates punase toonides aga praegu tundub see hall jutt päris õigel kohal olevat.
Lõng Novita Seitsevenda, varras 2,5 üles loodud 130 silma. Mütsitipp kahandatud viiest punktist nagu sokk. Ongi justkui kõik.
Jääb ainult üks küsimus- mida ma kõikide nende mütsidega peale hakkan?

5 kommentaari:

  1. Armas müts! Hea kui on palju mütse, saad iga päev erinevaga õue minna. Miks ma ei näe pilti, kus müts on sinu peas? :)

    VastaKustuta
  2. No vaata, kui ma ise pildistan, siis on see natu keeruline, et müts minu peas oleks ;) Ma ei armasta neid peeglist pildistatud pilte ;)

    VastaKustuta
  3. Ma küll ei tunne Kerstit, aga ma olen temaga sarnaselt liniku osas skeptiline. Kuidas saakski üks tassialuseks sobiv heegeldis ilusale mütsile veel lisailu tekitada. Pigem ikka see tõde (mis muidugi paljudel juhtudel ei kehti!), et vähem on rohkem. Ja hall on tõesti väga õiges paigas. tumevalge

    VastaKustuta
  4. Mitu huvitavat töövõtete ja ilus punane. Mulle aga väga meeldib ka lumehelbekesega müts, võiksid siiski ka sellise valmis teha:)

    VastaKustuta