kolmapäev, 5. detsember 2012

Vandenõuteoreetik

Ma kahtlustan vandenõud. Pole veel otsustanud, kas lõngatootjate või lõngaesemete oma, aga mingi "kala"  igatahes on. (Valitsus varjab juhtunut ja tõde on kusagil olemas-"Salatoimikud")
Mu talvemüts oli kadunud, kohe täiesti lõplikut ja jäädavalt. Küll kahtlustasin ma rotte, kes lisaks kapsarauale on ka mu peakatte kaasa haaranud, küll ufosid, küll vaenlase salakuulajaid. Igatahes seda mütsi ei olnud. Ma otsisin küll, täitsa korralikult otsisin. Aga mida pole-seda pole.
Leppinud karmi tõsiasjaga, et talv on, aga mütsi mitte, suundusin ma lõnga ostma (sest mütsi oli ju vaja ja ÕIGET lõnga mul polnud .., no või peaaegu polnud)
Lõng sai koju toodud ("väikese" varuga ikka), mütsisilmad varrastele loodud, isegi kaks korda harutatud...
Ja mis te arvate???? See k....i müts ilmus välja!!!! Sealt, kust ma olin kaksteist korda otsinud!!! Nüüd on mul poolteist mütsi. Varsti ehk ka kaks, siis näitan teile ka.

8 kommentaari:

  1. Vaatasid peeglisse ja leidsid mütsi oma peast? ;)Kaks mütsi on ikka kaks mütsi, vaheldust peab ka olema.

    VastaKustuta
  2. ;) Nii hull asi veel ei ole, aga jah müstiline lugu igatahes

    VastaKustuta
  3. Mul on ka müts kadunud, no täitsa kadunud...

    VastaKustuta
  4. Mul võiks kampsun niimoodi ära kaduda - saaks uue rutem valmis. Kaua ma käin selle kartulipõllukampsiga...
    :)

    VastaKustuta
  5. Mütse pole kunagi liiga palju.... teed kolmandagi varsti :)

    VastaKustuta
  6. Ma loodan, et Sa lõid varrastele natuke teistsuguse mütsi või ongi Sul nüüd 1,5 identset mütsi:P?

    VastaKustuta
  7. :D Ei ole identsed mütsid, kohe täiesti erinevad on. Aga mütsi on nii mõnus kududa, et arvatavasti on neid kevadeks rohkem, kui kaks :D Lõnga ju nüüd on,eksole

    VastaKustuta
  8. Õnnelik inimene ikkagi lõppkokkuvõttes ju - nüüd kohe valikuvõimalus !

    VastaKustuta