teisipäev, 10. juuli 2012

Loterii-allegrii on edukalt lõppenud!

Lubatud aeg on kukkunud ja loosimütsi läks 11 nime. Tänan südamest kõiki, kes osaleda soovisid.
Ja nüüd pisuke fotoreportaaz, et illustreerida loosimise äärmist erapooletust ja ausust.
Loosimiskomisjonis jälgis mängu puhtust kaks täiskasvanud erapooletut vaatlejat ja  fortuunaks oli äärmiselt Eriline Mees (vähe pestud ja/või palju päevitunud;)
Siin näitab Väga eriline Mees, et võistlejad on mütsis
 Nüüd toimub hoolikas ja hoogne segamine ning võitja välja valimine, mis toimus Erapooletute Vaatlejate karjete "VÕTA AINULT ÜKSSSS! SEDEL!!!!!" saatel...
 ... ja siin ongi väljavalitud Võitja!

Palju õnne, Kadri!
 Anna mulle palun teada, kas Sa soovid Jõulukaamose kindaid, või tahad Sa, et ma kooksin just Sulle mõeldes päris Sinu Oma Kindad (näiteks päritolu kihelkonna järgi?)
Ülejäänud armsatele inimestele, kes seekord ei võitnud korraldan ma aga veel kunagi mingi loosimise ;)
Edu ja õnne, mu kallid!

2 kommentaari:

  1. Juhuuu!!! Kui ma eile õhtul selle avastasin, muutus mu päev kohe helgemaks! (Hoolimata sellest, et poja on haige ja just kaks korda diivani täis oksendanud). Su kootud kindad on imelised! Ja kui Sulle sobib, siis ma väga-väga sooviks kindaid Pärnumaa ainetel (ise olen pärit Kaismalt, kuid südamelähedased kohad on ka Vändra ja Pärnu). Mu silmale teevad pai punased-roosad-pruunid-mustad-hallid-valged toonid. Seega fantaasia saab vabalt lennata! :) Aitäh-aitäh-aitäh!

    VastaKustuta