neljapäev, 11. aprill 2013

Kirikindaid ja "verd"

Täna näitan ma oma viimase aja tegemisi, mis on küll mõlemad servapidi loominguga seotud, aga samas nii erinevad, kui üldse olla saab.
Nagu te ehk juba aru olete saanud, siis koon ma viimasel ajal omaloomingulisi kindaid-käpikuid. Just omaloomingulisi (st muster ongi minu tehtud). Loomulikult ei tule miski tühja koha peale ja ju ma ikka mingeid vanast ajast teada-tuntud sümboleid kasutan, aga alati käib minu mustri juurde Lugu. Kui saatus tahab, siis kunagi, ehk, ma jagan teiega nii musterid, kui ka Lugusid (kui need kedagi huvitama peaksid), aga see on veel mägede taga.
Seni aga on vaja teha ja läbi kududa 13 kindamustrit. Ja nende Lood kirja panna.

Seega- lubage esitleda: Kindad nr 4 "Armastuse Punane Puu"
Vardad 1,5, lõng 8/3 ( läti punane, Ülle kingitus) ja valge, ilmselt veel Jõgeva toodang.
Muster omalooming, kuigi  need kärbsekirjalised või hanõsilmad või ljõnnukesed nüüd teabmis omaloomingulisusele pretendeerida ei saa, aga sellegi poolest. Varraste olukorrast peale kudumise lõppu ma parem ei räägi. Las pilt räägib enda eest.
Jah, need kindad seisavad püsti.

Minu teine "isetegemine" on aga hoopis teisest valdkonnast. Servapidi simulatsiooni ja grimmi maailmast hoopis.
Mõned aastad tagasi käisid Kaitseväes grimmitegemist õpetamas taanlased. Mina juhtusin ka sinna gruppi ja nüüd käin ma aegajalt kaitseväe erinevate õppuste tarbeks koos kolleegidega "kannatusi joonistamas" nagu ma seda tegevust ise nimetan.
Mõned pildid minu töödest. Ausõna, keegi meestest päriselt haiget ei saanud ja nad ise nautisid asja ka väga.  Nõrganärvilised ja hematofoobid ei peaks ehk edasi lugema-vaatama...

Veel viimased pintslitõmbed, veel veidi "verd" ja põllule!

 Nii näeb välja käsi, kus midagi plahvatab

 Ei ole vaja ronida võõrasse aeda õunaraksu!
Kino ja kaamera jaoks on töö rohmakas, aga kaugelt ja abiandjale tunde kättesaamiseks on täpselt paras.
Uute lugudeni, mu sõbrad!

11 kommentaari:

  1. Sul on head ideed ja mõtted ja imelised kindad ongi jälle valmis! Kaunid kindad!!!

    VastaKustuta
  2. ilusad-armased kindad.
    ja uhh, kui tõelised tunduvad need grimmipildid.

    VastaKustuta
  3. Vau, kas oled sellist "grimmitegemist" kusagil õppinud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ega rohke ei ole, kui medkoolis anatoomiat ja sellel taanlaste viiepäevasel koolitusel grimmi ;)

      Kustuta
  4. Kindad on imeilusad, ja grimm on küll lihtsalt äge.

    Kosmosemutt

    VastaKustuta
  5. Tundub, et uus kindaraamat on sündimas :)
    Ja need haavatud olid pisut liiga realistlikud, viimane tekitas hirmuvärinaid lausa!

    VastaKustuta
  6. Lahe,et minu "verine näputöö" nii kõrgeid punkte pälvib :D Kosmosemutt- sinu enda asjad on ju nii realistlikud, et imeline lihtsalt ;)

    VastaKustuta
  7. Sa oskad neid kannatusi väga usutavalt nahale kuvada, õnneks mul on tugev süda ja hommikusöögi kõrvale aitas vaadata küll. Ja Sinu sätitud kindamustreid võib suurima rõõmuga homikusöögi kõrvale vaadata. Lugusid lugeda loomulikult ka. Rõõmsat päeva! tumevalge

    VastaKustuta
  8. Väga ilusad kindad. Ootan mustriraamatut. :)
    Oh, haavatud on ikka päris nagu päris. :))

    VastaKustuta
  9. Kullakesed, seda raamatut annab meil ikka kõigil oodata ;)

    VastaKustuta
  10. Ma küll ei imesta, et oled mitmekülgselt andekas, aga ma imetlen .. harduse ja austusega imetlen ! Ja see ei ole paatos, vaid tõeline tunne !

    VastaKustuta